søndag den 18. oktober 2015

Tanker i mørket

Det er sent og tankerne er der igen. Panikken spreder sig. Jeg kæmper for at holde hovedet koldt og tankerne væk. Hvorfor er det sådan her? Jeg føler mig afvist. Jeg føler mig uvigtig. Hvilket er latterligt, fordi sådan er det jo slet ikke. Men bare den mindste ting, og jeg går i panik. Du virker mere og mere fjern. Du skriver mindre. Du fortæller mig mindre. Hvad sker der i dit liv. Hvor er du? Du følger ikke med i mit liv mere. Du skriver ikke om mig. Du skriver om alle andre. Du savner dem. Er jeg for krævende? For klisterene. Jeg isolere mig selv. Sidder og tænker. Hvad kan jeg gøre. Hvad skal jeg gøre. Hvad har jeg gjort forkert. Hvorfor er de mere vigtige end mig. Er det fordi de ikke er i dit liv at de er vigtige. Hvis jeg blir væk, leder du så efter mig i mørket. Stalker du mig. Følger du med i mit liv. Savner du mig. Skal jeg skubbe folk ud af mit liv. Er det det der skal til, for at vække dig. 


(Mere kommer....)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar