mandag den 3. november 2014

A nest of vampires

Jeg var i byen med nogen af mine venner for at fejre min fødselsdag, normalt drikker jeg ikke, men de fik mig lokket til det alligevel. Desværre som ny begynder dranker, så ender det med lidt for meget alcohold. Jeg ved stadig ikke helt hvordan det gik til, men pludselig stødte den her fyr ind i mig, og jeg kom op at skændes med ham. Efter nogle få knytnævne slag blev vi begge smidt uden for, hvor jeg landte hårdt på maven. Jeg fik rejst mig op og grinte af det. 'Ja grin du bare, fjols.' Sagde den anden fyr, han havde også fået rejst sig op. Vi stod begge i gyden og så vredt på hinanden. Inden jeg vidste af det, forsatte kampen hvor den tidligere havde gjort inden for og vi rev og slog hinanden. Blodet må have lokket ham til os, for pludselig stod en fyr imellem os, hans blik gav mig gåsehud. Han greb først fat i mig og uden jeg kunne gøre modstand så bed han mig i halsen og suggede. Det var en smerte fuld oplevelse og selvom jeg var godt fuld, så kunne jeg tydelige mærke det. Det var som om hele min nakke brændte, han gav slip og løb efter den anden fyr der var flygtet, uheldigvis kom han ikke langt, han blev smidt imod mig og straks begyndte fyren at drikke af ham også. Jeg greb ud efter det nærmeste og hamrede den blodtørstie om kuld, af ren vrede og frustration over smerterne, blev jeg ved med at slå på hans ansigt. Den anden fyr kom på benene. 'G-gir dddu en hååånd?' Fik jeg fremsagt, jeg havde aldrig gættet at det ville være så svært at styre ens tunge. Han smilte skævt og hjalp til med at smadre fyrens ansigt. Vi stoppede begge op, udmattede og trætte. 'Hvad fanden fejler du?' Sprugte han og tørte sig om munden. Jeg så undren på ham, men faldt så om kuld. Jeg følte mig svimmel og langsomt kunne jeg lugte blodet der løb ud af min hals. Fyren satte sig ned og tændte en smøg, han så mere rolig ud end hvad jeg følte. 'Oh shit!' Udbrød en sort håret dreng i en grøn hættetrøje og blå bukser. 'Hvad har I lavet!?' Råbte han og tog sig til ansigtet. 'Er I okay?' Spurgte han så og gik imod os. Jeg mumlede nogen ord før jeg faldt i søvn. 

Jeg satte mig brat op i sengen, jeg hev efter vejret før det langsomt gik op for mig at det bare have været en drøm. Jeg gøs og sprang ud af sengen, det var helt sikkert forkert at drikke alcohol, jeg grinte lidt over mig selv, før jeg fandt min iphone frem, som var spammet med beskeder, jeg tog lidt tid om at svare dem, mærkelige beskeder som, 'Kan du huske igår?' 'Wow man, du var så langt væk!' 'Du burde fandeme ikke drikke!' 'Vildeste aften, ses vi imorgen aften!?' Da jeg var færdig lagde jeg mobil på sengen og trak nogle mørke jeans på, en sort t-shirt og min cap på hovedet, jeg var stadig svimmel og underligt nok bleg på mine arme, var det normalt? Jeg åbnede døren og gik ud i gangen, for at se ind i køknet, min mave rumlede højt og jeg følte mig helt tør i munden. For hvert skridt jeg tog, blev jeg mere svimmel og den ellers korte gang på 5 skridt, virkede så lang og smerte fuld. Jeg nåede endelig døren til køknet og med mine sidste krafter fik jeg åbnet døren, og faldt omkuld på gulvet. Fra vinduet, ramte solens varme strålner mine bare arme. Min krop begyndte at føles varm og ganske langsomt blev det varmere og varmere, feber? Nej, var solen fra vinduet. Jeg skreg imens jeg forsøgte at kravle i sikkerhed, måske var det tømmermændene der gjorde min hud så følsom? Jeg havde aldrig før haft tømmermænd, så det var den eneste forklaring. 


- mere kommer 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar